"חבל שיחיאל חזן לא שתל במוחו של בנו אורן את המוח שגנב"

    משה נתנאל No Comments on "חבל שיחיאל חזן לא שתל במוחו של בנו אורן את המוח שגנב"
    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סערה התחוללה אמש במליאת הכנסת, כאשר במהלך ההצבעות על חוק הגיוס, נשמע ח"כ אורן חזן שולח הערה לעבר ח"כ קארין אלהרר שנתפסה כפגיעה במוגבלות שלה. התקשורת סיקרה בהרחבה, הפוליטיקאים מיהרו לגנות ואפילו ראש הממשלה הוציא הודעה בעניין.

    סערה: ח"כ חזן פגע בחברת הכנסת הנכה • ואיך נתניהו הגיב?

     

    במאמר דעה של העיתונאי מתי גולן, הוא מביע שאט נפש מהתנהגותו של ח"כ חזן, ומפליא בכינויים עשירים על התנהגותו של הח"כ: "כדאי לזכור על מי אנחנו מדברים פה. את מפעלותיו של חזן אנחנו מכירים, אין צורך לחזור עליהם. אלהרר, לעומת זאת, סיימה תואר ראשון במשפטים בישראל ותואר שני בארה"ב. מאז היא פעילה בתחום הסיוע המשפטי לנכים ולמעוטי יכולת כלכלית. בקיצור, אישה משכילה, רצינית המקדישה את זמנה ואת השכלתה למעשים טובים".

    בטור שפורסם ב"גלובס", ואף זכה לכותרת ראשית, כותב גולן: "אני מתבייש בכל פעם שאני רואה את חזן במליאה, מלא בעצמו ובשחצנות של פרחחים. יש משהו מעוות בכך. זה לא היה צריך לקרות. אבל זו הדמוקרטיה ולפעמים יש בה תופעות פסולות. אבל זה לא חייב להימשך. אם התקנון אינו מאפשר את סילוקו של חזן מהבית, אם הליכוד וראש הממשלה אינם מוכנים לפעול בעניין, אז לפחות שחברי הכנסת ההגונים, ללא הבדל דעה או סיעה, יימנעו מלקיים כל מגע עם חזן ופעולותיו. אני מבין שיש כבר התחלה של פעילות כזאת. צריך להמשיך בה עד שחזן כזה, כמו אביו, לא יהיה עוד בכנסת".

    בסיום מאמרו הוא מוסיף בציניות: "בשנת 2005 הורשע ח"כ יחיאל חזן והודה כי פרץ למחסן הכנסת ולקח משם את ה"מוח" המפעיל את מכונת ההצבעה במליאה. חבל שלא השתיל את המוח בראש של בנו אורן".



    0 תגובות